Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Projekty

Drodzy Rodzice! Nasze przedszkole zaangażowało się do udziału w kilku projektach. Realizacja tych przedsięwzięć wiąże się z otrzymaniem certyfikatów. Są one bardzo istotne dla naszego przedszkola, gdyż podniosą jakość naszej pracy, a co za tym idzie komfort dzieci. Bardzo prosimy o czynny udział w wydarzeniach odbywających się pod naszym dachem, bo tylko przy Państwa pomocy jesteśmy w stanie się rozwijać dla dobra dzieci. Pracownicy Przedszkola 307 


Plan Daltoński

W naszym przedszkolu wdrażamy elementy Planu Daltońskiego.

Podstawowymi zasadami planu są:

  • samodzielność
  • odpowiedzialność
  • współpraca
  • refleksja

Dzięki takiej edukacji dzieci uczą się:

  • radzić sobie z niepowodzeniami
  • kontrolować czas
  • współpracować  w grupie
  • cierpliwie czekać na swoją kolej
  • poprosić o pomoc
  • udzielić pomocy

W każdej sali znajduje się tablica daltońska, na której dzieci zaznaczają obecność, oraz mają przydzielone obowiązki dyżurnego na określonych stanowiskach. Dzięki temu dzieci uczą się odpowiedzialności za powierzone im zadania, oraz szacunku do pracy innych.

Na tablicy tej są również zaznaczone na kolorowo dni tygodnia. Takie rozwiązanie pozwala na uświadomienie dzieciom, że dni tygodnia następują po sobie i powtarzają się cyklicznie.

W każdej sali jest kalendarz urodzin dzięki któremu dzieci utrwalają sobie nazwy pór roku i miesięcy.

Dzieci we wszystkich grupach korzystają też z zegara daltońskiego, na którym zaznaczone są kolorowe przedziały czasowe. Dzięki temu zadania powierzone dzieciom mogą być wykonywane w określonym czasie, a dzieci utrwalając kolory mogą same kontrolować upływający czas.

W każdej grupie dzieci podejmują samodzielne działania:

  • nalewają sobie kompot
  • nakrywają do stołu podczas obiadu
  • same przygotowują sobie kanapki
  • odnoszą naczynia
  • załatwiają różne sprawy zadania poruszając się samodzielnie po terenie przedszkola
  • rozkładają przybory potrzebne do zadań

Dzieci w grupach mają do wykonania zadania tygodniowe, które pozwalają dzieciom na dowolność, jeśli chodzi o dzień, w którym je wykonają. Mają na to cały tydzień i tylko od nich zależy kiedy je zrobią.

Plan daltoński uczy też współpracy podczas pełnienia dyżurów, oraz pracy przy stolikach i korzystania z pomocy dzieci siedzących obok.

Obecnie wdrażamy się w plan daltoński i przechodzimy liczne szkolenia w tym zakresie, aby docelowo stać się certyfikowanym przedszkolem daltońskim.

W naszym przedszkolu wdrażamy elementy Planu Daltońskiego.

Podstawowymi zasadami planu są:

  • samodzielność
  • odpowiedzialność
  • współpraca
  • refleksja

Dzięki takiej edukacji dzieci uczą się:

  • radzić sobie z niepowodzeniami
  • kontrolować czas
  • współpracować  w grupie
  • cierpliwie czekać na swoją kolej
  • poprosić o pomoc
  • udzielić pomocy

W każdej sali znajduje się tablica daltońska, na której dzieci zaznaczają obecność, oraz mają przydzielone obowiązki dyżurnego na określonych stanowiskach. Dzięki temu dzieci uczą się odpowiedzialności za powierzone im zadania, oraz szacunku do pracy innych.

Na tablicy tej są również zaznaczone na kolorowo dni tygodnia. Takie rozwiązanie pozwala na uświadomienie dzieciom, że dni tygodnia następują po sobie i powtarzają się cyklicznie.

W każdej sali jest kalendarz urodzin dzięki któremu dzieci utrwalają sobie nazwy pór roku i miesięcy.

Dzieci we wszystkich grupach korzystają też z zegara daltońskiego, na którym zaznaczone są kolorowe przedziały czasowe. Dzięki temu zadania powierzone dzieciom mogą być wykonywane w określonym czasie, a dzieci utrwalając kolory mogą same kontrolować upływający czas.

W każdej grupie dzieci podejmują samodzielne działania:

  • nalewają sobie kompot
  • nakrywają do stołu podczas obiadu
  • same przygotowują sobie kanapki
  • odnoszą naczynia
  • załatwiają różne sprawy zadania poruszając się samodzielnie po terenie przedszkola
  • rozkładają przybory potrzebne do zadań

Dzieci w grupach mają do wykonania zadania tygodniowe, które pozwalają dzieciom na dowolność, jeśli chodzi o dzień, w którym je wykonają. Mają na to cały tydzień i tylko od nich zależy kiedy je zrobią.

Plan daltoński uczy też współpracy podczas pełnienia dyżurów, oraz pracy przy stolikach i korzystania z pomocy dzieci siedzących obok.

Obecnie wdrażamy się w plan daltoński i przechodzimy liczne szkolenia w tym zakresie, aby docelowo stać się certyfikowanym przedszkolem daltońskim.


Say Hello to the World

Dzięki międzynarodowej WSPÓŁPRACY i WZAJEMNYM POŁĄCZENIOM "MAŁYCH" i "DUŻYCH" BUDUJEMY MOSTY PRZYJAŹNI między WSZYSTKIMI ludźmi, narodami, religiami, kulturami.

Nasze przedszkole bierze udział w międzynarodowym projekcie "Say Hello to the World", który łączy dzieci w przedszkolach i szkołach za pomocą Internetu, sieci wideo, gdzie mogą zobaczyć się na żywo, pomachać do siebie i nauczyć się pierwszych obcych słów. Wiele uwagi poświęca się poznawaniu różnych kultur, tradycji i sposobów życia. Dzieci mogą pokazać sobie nawzajem, jak się bawią, jakie piosenki śpiewają, w jakim środowisku żyją, jakie potrawy jedzą, jakim językiem mówią itp.

 

Celem projektu jest motywowanie dzieci poprzez różne ciekawe zajęcia do otwartości i akceptacji, a tym samym nauczenie ich rozluźnienia stereotypów, uprzedzeń i nietolerancji wobec innego myśleniawobec obcokrajowców, osób o specjalnych potrzebach, osób starszych itp.

Udział w projekcie "Przywitaj się ze Światem" i realizacja zadań spowoduje, że nasze Przedszkole otrzyma zaszczytny tytuł "Tolerancyjne Przedszkole". W ten sposób chcemy pokazać, że uczymy  w przedszkolu dzieci tolerancji i rozumienia różnorodności we wszystkich formach. Wierzymy, że zrozumienie jest prostą drogą do akceptacji.


Wyzwania Teodora

Projekt „Wyzwania Teodora” skierowany do przedszkoli, przedszkoli integracyjnych, przedszkoli specjalnych, żłobków, klubików dziecięcych, świetlic, a także klas I – III. Udział w programie to sposób na przekazanie dzieciom, czasem prostych, ale bardzo ważnych umiejętności i wartości, a wszystko za sprawą z pozoru zwykłego bociana. Teodor chce, aby przedszkolaki zdobyły siedem sprawności, które uważa za najbardziej przydatne, dlatego wyznaczy siedem zadań do wykonania.
W pierwszej edycji do zdobycia są odznaki związane ze sportem, przygotowywaniem posiłku, okazywaniem pomocy, wyrażaniem emocji i uczuć, dbaniem o przyrodę, ale również znajdzie się coś dla małych artystów.